Główna /
Niemal codziennie zmienia się taryfa celna, kilka razy w roku zmieniają się przepisy celne. Aktualizacja oprogramowania daje Państwu pewność, że będą Państwo mieli najnowszą wersję programu, działającą zgodnie z obowiązującymi przepisami, bez konieczności samodzielnego śledzenia ich zmian. Aktualizacja rozliczana jest w dwóch zamkniętych, półrocznych okresach.
Nowe wersje programów można pobierać po zalogowaniu się do serwisu on-line. Serwis powiadamia o nowych wersjach przez e-mail, po podaniu adresu przez użytkownika. Najkrótszy okres aktualizacji to pół roku. Większość modułów (Intrastat, Rejestr, NCTS itp.) jest aktualizowana w ramach aktualizacji programu. Wyjątki są ujęte w poniższym cenniku.
Formularze zamówienia można pobrać na stronie: Cennik/Zamówienia.
Zamówienia prosimy składać e-mailem aktualizacja@huzar.pl.
Podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć obowiązującą stawkę podatku VAT. Poniższe kwoty mają zastosowanie przy standardowej obsłudze: faktura VAT z 14-dniowym terminem płatności przesyłana przez e-mail w formacie PDF.
Aktualizacja obejmuje dostosowanie oprogramowania do nowych systemów PLUS: AES+, NCTS+, później AIS+, które mają wejść w życie w 2024 r. Nie będzie wymagany zakup dodatkowych modułów.
Podane niżej ceny dotyczą pakietu standardowego.
Pakiet rozszerzony: pakiet standardowy + 15% + Składnica Dokumentów w cenie.
Pakiet korporacyjny: cena ustalana jest indywidualnie.
W ramach pakietów rozszerzonego i korporacyjnego dostępna jest określona liczba pakietów godzin na prace programistyczne. Pakiety wykorzystywane są w całości (do 4 godzin na pakiet). Niewykorzystane pakiety nie są przenoszone na kolejne półrocze. Liczba pakietów nie zależy od ilości aktualizowanych modułów dedykowanych. Liczba pakietów może być negocjowana.
Wznowienie. W przypadku chęci wykupienia aktualizacji po przerwie w aktualizowaniu programu trwającej dłużej niż jeden rok firma Huzar Software do ceny bieżącej aktualizacji dolicza opłatę za wznowienie, określaną indywidualnie, jednakże nieprzekraczającą ceny rocznej aktualizacji. Wznowienie programu jest możliwe do 7 lat wstecz.
Programy |
Aktualizacja WinSAD | |
pierwsze stanowisko | 1518 zł /pół roku |
kolejne stanowiska* | 1416 zł /pół roku |
Aktualizacja WinSkład wraz z obsługą RPS | |
pierwsze stanowisko | 1716 zł /pół roku |
kolejne stanowiska* | 1542 zł /pół roku |
Aktualizacja WinUcz wraz z obsługą RPS | |
pierwsze stanowisko | 1890 zł /pół roku |
kolejne stanowiska* | 1716 zł /pół roku |
Aktualizacja MagCS | |
każde stanowisko | 696 zł /pół roku |
Aktualizacja Akcyza | |
pierwsze stanowisko | 732 zł /pół roku |
kolejne stanowiska* | 660 zł /pół roku |
Aktualizacja HuzarSENT | |
pierwsze stanowisko | 1356 zł / cały rok |
kolejne stanowiska* | 828 zł / cały rok |
Aktualizacja Intrastat | |
pierwsze stanowisko | 504 zł /pół roku |
kolejne stanowiska* | 450 zł /pół roku |
sieć do 5 stanowisk | 1350 zł /pół roku |
Aktualizacja MiniIntrastat | |
pierwsze stanowisko | 348 zł /pół roku |
kolejne stanowiska* | 228 zł /pół roku |
Moduły |
Aktualizacja Składnica Dokumentów | |
każde stanowisko | 282 zł /pół roku |
Aktualizacja Zlecenia | |
każde stanowisko | 282 zł /pół roku |
API | |
usługa | 2646 zł /miesiąc |
Aktualizacja Terminator | |
każde stanowisko | 744 zł /pół roku |
Aktualizacja SGS | |
każde stanowisko | 822 zł /pół roku |
Moduły i konwertery dedykowane | |
aktualizacja modułu** | ustalana indywidualnie (od 1314 zł na pół roku) |
* cena za jedno, kolejne stanowisko. W przypadku 2 lub więcej pojedynczych stanowisk wszystkie liczone są jako ‘kolejne stanowiska’.
** Zamówienie aktualizacji na konwertery dedykowane jest gwarancją współdziałania modułu z innym naszym aktualizowanym oprogramowaniem. W przeciwnym wypadku każda zmiana wyceniana będzie indywidualnie.
Prosimy o zapoznanie się z warunkami opieki autorskiej oraz informacjami dotyczącymi pakietów aktualizacji: zobacz.
Usługa | Standardowy | Rozszerzony | Korporacyjny | |
---|---|---|---|---|
Aktualizacja | Najnowsze wersje oprogramowania | |||
Dostosowanie oprogramowania do zmian w prawie | ||||
Wprowadzanie nowości w oprogramowaniu | ||||
Zapewnienie współpracy z systemami Ministerstwa Finansów | ||||
Wsparcie techniczne | Pomoc techniczna w dni robocze w godzinach 8-18 | |||
Niezwłoczne wsparcie działu rozwoju oprogramowania w przypadku awarii | ||||
Dedykowany konsultant zajmujący się sprawami zgłoszonymi przez klienta | ||||
Usunięcie wady wpływającej na pracę oprogramowania | 14 dni roboczych | 5 dni roboczych | 3 dni robocze | |
Procedura zastępcza w przypadku awarii | 3 dni robocze | 4 godziny | 4 godziny | |
Moduły dedykowane | Zachowanie gotowości do zmian w module | |||
Zapewnienie współdziałania z programami Huzar-Software | ||||
Wprowadzenie zmian w module na wniosek klienta | 2 pakiety (do 4 godzin każdy) na pół roku |
5 pakietów (do 4 godzin każdy) na pół roku |
||
Składnica dokumentów | Możliwość korzystania z najnowszej wersji | |||